Netefe

چسب مخصوص سنگ تراورتن

 در چسب سنگ

چسب مخصوص سنگ تراورتن

چسب مخصوص سنگ تراورتن ، برای جلوگیری از خراش سنگ هنگام دست زدن به مواد از هیچ چیز تیز استفاده نکنید. این نکته در مورد هر ابزاری که برای نصب نیاز دارید مانند چکش مرمر یا نیکن کاشی اعمال می شود.

همیشه اطمینان حاصل کنید که بین اتصالات مهر و موم محکم است؛ بنابراین آب در مکان هایی گیر نمی کند و به دلیل چرخه های یخ زدگی و ذوب شدن، به مرور زمان آسیب می بیند. این شامل محصولات آغازگر، دوغاب و درزگیر است که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند.

همان گونه که گفته شد، شناخته شده است که تراورتن به مواد اسیدی مانند سرکه و آبلیمو حساس است. اگر بر روی این مواد ریخته شود، زود شروع به خوردن می کنند. در استفاده از سطوح بسیار صیقلی با تراورتن مراقب باشید؛ از آنجا که متخلخل است، سطح بسیار صیقلی مستعد خراش است. تراورتن ضد آب نیست. در صورت نصب در استخر یا آبگرم، ممکن است نیاز به آب بندی اضافی در سطح خارجی باشد. و همچنین چسب مخصوص و چسب کاشی ضد آب برای چسباندن این نوع سنگ مورد نیاز است.

سنگ تراورتن

سنگ تراورتن ماده ای متنوع است که می تواند برای همه موارد از کف پوش گرفته تا میزهای پیشخوان استفاده شود. مهم نیست که چطور تصمیم بگیرید از آن استفاده کنید، کیفیت متخلخل این سنگ طبیعی آن را به یک گزینه ایده آل تبدیل می کند. زیرا خاک و بقایای آن مانند آنچه در سایر انواع سنگ ها وجود دارد در سطح آن گیر نمی کنند. اگر به دنبال گزینه ای زیبا برای خانه یا محل کار خود هستید، استفاده از سنگ تراورتن را به عنوان یکی از روش های لوکس جلوه دادن فضای خود بیش از گذشته در نظر بگیرید.

تراورتن یک سنگ آهک است که به طور طبیعی با رسوب در چشمه های آب گرم یا نزدیک آتشفشان ها پردازش شده است. گرما و مواد معدنی حاصل از این دو منبع، تراورتن را به یکی از محبوب ترین سنگ ها برای ساخت و ساز و همچنین صفحه های پیشخوان سنگ تبدیل کرده است.

اگر چه انواع مختلف تراورتن وجود دارد، همه آن ها از این ویژگی اساسی برخوردارند: داشتن لایه هایی آغشته به بلورهای کربنات کلسیم که ظاهر و جذابیت بی نظیری به آن می دهند. رنگ سنگ تراورتن از سایه های روشن کرم تا قهوه ای غنی با رنگ های قرمز مخلوط شده در سراسر آن است. یافتن بهترین سنگ تراورتن برای نیازهای شما کار آسانی نیست.

اهمیت سنگ تراورتن در گذر تاریخ و معادن آن

تراورتن یکی از محبوب ترین انواع سنگ است که در معماری استفاده می شود و قرن هاست که وجود دارد. در حقیقت، کولوسئوم در رم که در سال 80 م به پایان رسید، تقریبا به طور کامل از سنگ تراورتن ساخته شده است و بزرگ ترین ساختمان از این نظر در جهان است.

به طور کلی چسب کاشی ضد آب وجود ندارد، بلکه ضد آب بودن یک خاصیت یا یک ویژگی است که در برخی از انواع چسب ها وجود دارد. به طور مثال وقتی شما به عنوان کاربر قصد دارید در مکان هایی از منزل خود نظیر حمام و استخر و نظیر آن ها کاشی کاری کنید. و تمایل دارید این فرایند را از طریق نصب خشک کاشی ها انجام دهید بهترین گزینه برای شما چسب های کاشی ضد آب می باشند. این چسب های ضد آب از نفوذ رطوبت و آب به درون دیوار یا کف ساختمان جلوگیری به عمل می آورند.

در شرکت نگین تجارت فردوس با استفاده از انواع اپوکسی مخصوص سنگ و محصولات مگاپوکسی بهترین نما ها و پروژه ها را ساخته و تحویل صاحبان پروژه می دهد. شرکت نگین تجارت از بهترین شرکت ها در زمینه مصالح ساختمانی و مگاپوکسی و اپوکسی در ایران می باشد. و تا به امروز بهترین پروژه ها را بر جای گذاشته است. برای اجرای پروژه های خود با نگین تجارت در تماس باشید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

GET IN TOUCH

از ما مشاوره بگیرید

چسب سنگ مگاپوکسیقوی ترین چسب سنگ