Netefe

چسب کاشی ضد آب

 در چسب کاشی

چسب کاشی ضد آب

چسب کاشی ضد آب | برای نصب کاشی در محیط های مرطوب نظیر حمام  و سرویس های بهداشتی استفاده از روش های قدیمی و کهن خیلی جوابگو نیست. با آگاه بودن به چنین ضعف بزرگی بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کننده ی چنین موادی مثل شرکت استرالیایی بزرگ مگاپوکسی. اقدام به تولید انواع چسب کاشی ضد آب با بهترین کیفیت نموده اند. به کمک چسب های مذکور شما می توانید کاشی ها را در مکان های مرطوب ساختمان نصب کنید. و سال ها از آن ها استفاده نمایید بدون این که آسیبی متوجه آن ها باشد.

چسب های کاشی با مقاومت بالایی که دارند. حتی منجر به استحکام و مقاومت بالای مصالح در مقابل فشار زیاد و پدیده های طبیعی مثل زلزله می گردند. برای استفاده از روش نصب خشک کاشی ها در حمام و سرویس های بهداشتی نیز هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

برخلاف چسب های کاشی آماده مخلوط، از چسب کاشی پودری می توان برای کاشی کاری کف استفاده کرد. و برای کاربرد در فضای باز مناسب است. به این معنی که می توانید روسازی یا پاسیو نیز انجام دهید. با در دسترس بودن انواع انعطاف پذیر، این نوع چسب ها برای کاشی کاری روی گرمایش از کف یا در مناطقی که حرکت در آن ها انتظار می رود، مناسب هستند.

بهترین چسب های کاشی ضد آب

چسب کاشی ضد آب یک نوع چسب است که برای بسته‌بندی و چسباندن کاشی و سرامیک‌ها در محیط‌های مرطوب و آبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این چسب‌ها عمدتاً از موادی مانند پلیمر‌های ضد آب و مواد معدنی ساخته شده‌اند که از آب و رطوبت محافظت می‌کنند و می‌توانند به سطوح مرطوب و آبی چسبیده و مقاومت کافی در مقابل آب و رطوبت را ارائه دهند.

بسته به نوع چسب کاشی ضد آب، می‌تواند برای چسباندن کاشی و سرامیک در حمام، دوش، استخر، آشپزخانه، فضای باز و سایر محیط‌های مرطوب و آبی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، چسب کاشی ضد آب معمولاً در سایر کاربردهای ساختمانی و نصب کاشی و سرامیک در محیط‌های دیگری که نیاز به محافظت در برابر آب و رطوبت دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چسب کاشی پودری و چسب کاشی خمیری که در بازار وجود دارند به عنوان چسب های ضد آب در نصب خشک انواع کاشی مورد استفاده قرار می گیرند. این چسب ها از یک سری مواد آب گریز تشکیل شده اند که مقاومت محصول نهایی را در مقابل آب و رطوبت افزایش می دهد. برای نصب کاشی ها به کمک این چسبها باید ابتدا آن ها را با مقداری آب ترکیب نمایید و خمیر به دست آمده را در فضای آماده شده برای نصب کاشی ها قرار دهید.

بنابراین استفاده از چسب کاشی ضد آب، یک لایه ی عایق بسیار مناسب حین نصب کاشی ایجاد می کنند. که مانع از نفوذ آب خواهد شد. البته بهترین نوع این چسب های ضد آب چسب های اپوکسی می باشند.

به طور کلی چسب ضد آب وجود ندارد، بلکه ضد آب بودن یک خاصیت یا یک ویژگی است که در برخی از انواع چسب ها وجود دارد. به طور مثال وقتی شما به عنوان کاربر قصد دارید در مکان هایی از منزل خود نظیر حمام و استخر و نظیر آن ها کاشی کاری کنید. و تمایل دارید این فرایند را از طریق نصب خشک کاشیها انجام دهید بهترین گزینه برای شما چسب های کاشی ضد آب می باشند. این چسب های ضد آب از نفوذ رطوبت و آب به درون دیوار یا کف ساختمان جلوگیری به عمل می آورند.

ترکیبات اصلی چسب کاشی ضد آب عموماً شامل موارد زیر است:

1. رزین‌ها: رزین‌ها به عنوان یکی از ترکیبات اصلی چسب کاشی ضد آب استفاده می‌شوند. این مواد عموماً به صورت پلیمریک در نظر گرفته می‌شوند که مقاومت به آب و رطوبت بالایی دارند.

2. افزودنی‌ها: برخی از چسب‌های کاشی ضد آب ممکن است شامل افزودنی‌های دیگری نیز باشند که به مانع نفوذ آب به داخل چسب شده و خواص ضدآبی آن را تقویت می‌کنند.
طراحی سایت در کرج
3. ذرات یا مواد پرکننده: در برخی موارد، چسب کاشی ضد آب ممکن است حاوی ذرات پرکننده باشد. این ذرات به‌عنوان تقویت کننده در چسب کاشی استفاده می‌شوند و به عنوان عامل پرکنندگی عمل می‌کنند.

4. حلال‌ها: در فرآیند تهیه چسب کاشی ضد آب، استفاده از حلال‌ها برای بهبود خواص چسبندگی و پایداری محصول نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت بالای این چسب

دلیل این گفته نیز کیفیت بالای این چسب ها است. همچنین این چسب ها صد در صد ضد آب می باشند. و حتی در مقابل مواد شیمیایی بسیار قوی نظیر اسیدها و قلیاها نیز مقاوم می باشند. بنابراین با توجه به آن چه بیان کردیم توصیه ی ما به شما در صورت نصب خشک کاشی ها انتخاب و خرید چسب صنعتی اپوکسی استرالیایی موجود در بازار است.

در هنگام خرید چسب حتما دقت کنید که چسب از نوع استاندارد بوده و تاریخ مصرف داشته باشد زیرا  چسب های مانده و تاریخ گذشته کیفیت و کارایی این محصولات را از بین میبرد. چسب های مانده و تاریخ گذشته بدون کیفیت اولیه هستند و هرگز نتیجه مطلوب را فراهم نمیکنند و به اصطلاحی چسبندگی ندارند. چسب خمیری باید غلظت مناسبی داشته باشد و نه خیلی سفت و نه خیلی رقیق باشد.

در شرکت نگین تجارت فردوس با استفاده از انواع اپوکسی مخصوص سنگ و محصولات مگاپوکسی بهترین نما ها و پروژه ها را ساخته و تحویل صاحبان پروژه می دهد. شرکت نگین تجارت از بهترین شرکت ها در زمینه مصالح ساختمانی و مگاپوکسی و اپوکسی در ایران می باشد. و تا به امروز بهترین پروژه ها را بر جای گذاشته است. برای اجرای پروژه های خود با نگین تجارت در تماس باشید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

GET IN TOUCH

از ما مشاوره بگیرید

چسب کاشی خمیری