Netefe

قیمت چسب اپوکسی

 در چسب

قیمت چسب اپوکسی

قیمت چسب اپوکسی | یکی از انواع چسب های موجود در بازار که کاربرد فراوانی هم دارند؛ چسب دو جزئی اپوکسی است. این نوع چسب بهترین چسب سرامیک کف موجود در بازار می باشد. دلیل این بهترین بودن ترکیبات خاص و منحصر بفرد موجود در این چسب می باشد. قیمت این چسب معروف بسیار معقول نسبت به کارایی آن می باشد.

از طرفی این چسب به علت توان چسبندگی بالایی که دارد برای موارد بسیار زیادی به کار برده می شود. به طور کلی چسب دو جزئی اپوکسی از دو ماده ی شیمیایی به نام دی فنیلو پروپان و اپی کلر هیدرین تولید می شود. نام دیگر چسب دو جزئی اپوکسی را دو قلو می نامند. البته چسب های دو قلو از نظر ترکیبات موجود کمی متفاوت از چسب دو جزئی اپوکسی می باشند.

چسب دو جزئی اپوکسی شامل دو قسمت می باشد که یک قسمت آن خود چسب است و قسمت دوم نیز نوعی کاتالیزور می باشد که با تغییرات اندکی که در ماده ی چسب ایجاد می کند موجب بالا رفتن قدرت و توان چسبندگی آن می شود. چسب اپوکسی، یک چسب قوی بر پایه رزین اپوکسی بهبود یافته است که دارای استقامت مکانیکی بالا، طول عمر زیاد و قدرت چسبندگی خوب جهت پیوند دادن مواد می باشد.

توان چسبندگی چسب دو جزئی اپوکسی بسیار زیاد است. اغراق نخواهد بود اگر بیان کنیم چسب دو جزئی اپوکسی بالاترین قدرت چسبندگی را در میان تمام چسب های موجود در بازار دارد.

چسب اپوکسی

یکی از انواع چسب های موجود در بازار که کاربرد فراوانی هم دارند. چسب دو جزئی اپوکسی است. این نوع چسب بهترین چسب موجود در بازار می باشد. دلیل این بهترین بودن ترکیبات خاص و منحصر بفرد موجود در این چسب می باشد. از طرفی این چسب به علت توان چسبندگی بالایی که دارد برای موارد بسیار زیادی به کار برده می شود. به طور کلی چسب دو جزئی اپوکسی از دو ماده ی شیمیایی به نام دی فنیلو پروپان و اپی کلر هیدرین تولید می شود. نام دیگر چسب دو جزئی اپوکسی را دو قلو می نامند.

چسب سنگ مصنوعی

این چسب به حدی قدرت چسبندگی دارد که از آن برای موارد صنعتی نظیر استفاده در ساخت هواپیماها، ساخت اتاق خودروها، ساخت پل ها و سازه های مختلف و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. به این چسب اپوکسی که برای مصارف صنعتی تولید شده و به کار میرود چسب صنعتی اپوکسی می گویند.

یکی از چسب های پر اهمیت در تاریخ از بدو استفاده از چسب ، چسب سنگ اپوکسی است. چسب های اپوکسی بر پایه رزین اپوکسی می باشند. که با تغییر گرید رزین و افزودن پر کننده هایی همچون فلزات ، سرامیک و … خواص و ویژگی های متنوعی را از خود نشان می دهند. چسب های اپوکسی به مدت نیم قرن است که در صنعت در حال استفاده می باشند. خواص شیمیایی و فیزیکی بسیار خوبی داشته و معمولا به صورت دو جزئی ( رزین و هاردنر) تولید می شوند.

در شرکت نگین تجارت فردوس با استفاده از انواع اپوکسی مخصوص سنگ و محصولات مگاپوکسی بهترین نما ها و پروژه ها را ساخته و تحویل صاحبان پروژه می دهد. شرکت نگین تجارت از بهترین شرکت ها در زمینه مصالح ساختمانی و مگاپوکسی و اپوکسی در ایران می باشد. و تا به امروز بهترین پروژه ها را بر جای گذاشته است. برای اجرای پروژه های خود با نگین تجارت در تماس باشید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

GET IN TOUCH

از ما مشاوره بگیرید

چسب مگاپوکسیقیمت چسب مگاپوکسی