Netefe

چسب سرامیک کف

 در چسب سرامیک

چسب سرامیک کف

چسب سرامیک کف، پودر چسب سرامیک و کاشی بر پایه سیمان و مواد شیمیایی است که در مقابل نفوذ آب مقاوم است و لذا برای نصب کاشی و سرامیک در حمام، دستشویی و کف آشپزخانه در خانه ها از آن استفاده می شود.

این پودر ۲۴ ساعت بعد از اینکه استفاده شد در برابر حرارت (۳۰-تا ۱۲۰) درجه سانتی گراد مقاوم است. خمیر چسب آب بندی بر پایه رزین های صنعتی و با کیفیت بالا ساخته می شود لذا برای نصب سرامیک و کاشی در بازسازی ساختمان ها استفاده می شود.

استفاده از چسب سرامیک دیوار در پنج نقطه ی سطح پشت سرامیک موجب استحکام آن و نیز موجب اتصال محکم و قوی آن به دیوار خواهد شد.

وقتی  چسب کاشی و چسب سرامیک ساخته شد در برابر رطوبت و عوامل جوی، نفوذ آب، حرارت و یخبندان بسیار مقاوم خواهد بود، و دارای قدرت چسبندگی بسیار بالا و دارای خاصیت الاستیک و انعطاف پذیری و مقاوم در برابر نشست های ساختمان می باشد.

شرکت نگین تجارت فردوس با استفاده از انواع اپوکسی مخصوص سنگ و محصولات مگاپوکسی بهترین نما ها و پروژه ها را ساخته و تحویل صاحبان پروژه می دهد. شرکت نگین تجارت از بهترین شرکت ها در زمینه مصالح ساختمانی و مگاپوکسی و اپوکسی در ایران می باشد، و تا به امروز بهترین ها بر جای گذاشته است.

در صورت نصب سرامیک بر روی دیوار بنا و ساختمان خود می بایست از چسب سرامیک دیوار استفاده کنید.

استفاده از چسب هایی که برای امور تخصصی تهیه و تولید شده اند، نظیر چسب سرامیک دیوار منجر به افزایش دوام و مقاومت ساختمان و سازه و نیز مصالح به کار رفته می شود و در نصب سرامیک کف نیز از چسب سرامیک کف استفاده می شود.

مراحل استفاده از چسب سرامیک کف

مراحل استفاده از چسب سرامیک برای کف‌پوش عبارتند از:

۱. آماده‌سازی سطح: ابتدا سطح کف باید کاملاً تمیز و صاف شود. هر نوع ذرات، گرد و غبار، روغن یا ذرات دیگری بر روی سطح باید حذف شود. سپس سطح باید خشک و تمیز باقی بماند.

۲. مخلوط کردن چسب: چسب سرامیک برای کف‌پوش باید طبق دستورالعمل تهیه شده توسط تولیدکننده آماده شود. معمولاً این فرآیند شامل مخلوط کردن چسب با آب یا مایعات دیگر به نسبت معین است.

۳. استفاده از تیغه اسکرابر یا مبله کاهنده: برای پخش چسب به صورت یکنواخت روی سطح کف، می‌توانید از تیغه اسکرابر یا مبله کاهنده استفاده کنید. این کار باعث می‌شود چسب به صورت یکنواخت و بدون ترک و خللی روی سطح کف پخش شود.

۴. نصب کاشی‌ها: پس از آماده‌سازی چسب، کاشی‌ها یا سرامیک‌ها روی سطح کف نصب می‌شوند. مطمئن شوید که هر کاشی به درستی و به صورت یکنواخت در چسب قرار بگیرد و فاصله‌های لازم بین کاشی‌ها را رعایت کنید.

۵. استفاده از کوبنده: پس از نصب کاشی‌ها، از یک کوبنده برای فشار دادن روی کاشی‌ها به منظور جا انداختن چسب و حذف هوا استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که کاشی‌ها به طور محکم در چسب متمایل شوند و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

۶. پر کردن فاصله‌ها: پس از نصب کاشی‌ها، فاصله‌های بین آن‌ها با استفاده از مواد پرکننده مانند گروت پر می‌شود تا کف‌پوش به طور کامل به نسبت برابر و یکنواخت در ظاهر ظاهر شود.

۷. پاکسازی: در نهایت، پس از اتمام نصب و پر کردن فاصله‌ها، سطح کف‌پوش با یک پارچه تمیز و مرطوب پاکسازی می‌شود تا از اسپیل و اثرات اضافی پاک شود.

چسب سرامیک دیوار و کف

تا دو ساعت پس از نصب می توان سرامیک ها را جابه جا کرد. هنگام نصب کاشی یا سرامیک دمای محیط باید در حدود ۲۰ سانتی گراد درجه باشد. توجه داشته باشید که اگر دمای محیط مناسب نبود محیط را گرم نموده و سپس اقدام به نصب سرامیک نمایید.

چسب سرامیک پودری بر پایه سیمان تولید می‌شود و در مقابل نم زدگی کاملا مقاوم می‌باشد. مواد افزودنی موجود در این محصول قدرت انعطاف پذیری و چسبندگی آن را افزایش می‌ دهد، که به راحتی با آب مخلوط شده و پس از خشک شدن در برابر نم زدگی و رطوبت پایدار و با دوام است.

و باید حداقل ۶۰ درصد کاشی یا سرامیک آغشته به خمیر چسب مورد نظر باشد. نکته ای که فقط یک سرامیک کار با تجربه می داند این است که موقع نصب کاشی یا سرامیک بر روی کاشی های قدیمی باید سطح کاشی های قدیمی با نوک چکش تیشه دار شود تا کیفیت مطلوب بدست آید.

پودر چسب

پودر چسب را در هوای معتدل و غیر یخبندان تا ۵ ماه می توان نگهداری کرد. چسب سرامیک و کاشی در دو نوع پودری و خمیری در بازار وجود دارد. چسب های سرامیک پودری، از انواع ملات خشک ( Dry Mix ) است که بر پایه سیمان طراحی و تولید می شود، که با توجه به پلیمر های زیادی که در ساخت آن به کار رفته پس از مخلوط شدن با آب و خشک شدن، در برابر آب کاملا نفوذ ناپذیر است.

چسب سرامیک دیوار مگاپوکسی یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شده  است. از جمله ی انواع چسبهای سرامیک دیوار که توسط ما تولید می شوند می توان به چسبهای سرامیک دیوار پی ام و چسب سرامیک دیوار پی اف اشاره نمود.

برای خرید چسب سرامیک کف مگاپوکسی می توانید از سایت شرکت نگین تجارت فردوس و کارشناسان مجرب آن کمک بخواهید، تا مناسب ترین چسب سرامیک کف را برای فعالیت خود انتخاب کنید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

GET IN TOUCH

از ما مشاوره بگیرید

چسب سرامیک دیوار